چارت سازمانی و مسئولیت هر بخش
- مدیریت : نظارت بر مجموعه عملکرد بخشها
- واحد فروش : مدیریت فروش-بودجه-ملاقات با مشتریان-مناقصات- مدیریت اجرایی- گزارش فروش- آمارگیری
- امور مالی : تنظیم فاکتورها-امور بانکی-حقوق کارکنان –بررسی بازپرداخت-گزارش گردش مالی شرکت
- خدمات پس از فروش : تعمیر و انجام سرویس های داخلی و خارجی-تست وآموزش دوره های فنی
- واحد حمل و نقل : واردات و رساندن مرسولات
- واحد انفورماتیک : امور شبکه و نرم افزاری و اینترنتی
- بازرگانی داخلی و خارجی : خرید و تامین دستگاهها و کالاهای مورد نیاز پروژه ها ، انبار و تولید
- امور مشتریان : پاسخگویی به مشکلات و نیازهای مشتریان
- واحد استاندارد : تهیه استانداردهایISO9001 و ارتقاء استانداردها
- واحد روابط عمومی : تهیه بروشورها., نمایشگاه وجلسات و سایت و تبلیغات
- واحد طراحی ، مهندسی و مستند سازی : تهیه پروپوزالهای فنی مناقصات،تهیه Final Book ، تجزیه و تحلیل درخواستهای پروژه های صنعتی، طراحی و مهندسی دستگاههای سفارشی ساز
- واحد کنترل کیفیت : نظارت بر صحت روند ساخت کالاهای سفارشی، نظارت بر سلامت کالاهای خریداری شده از شرکتهای تامین کننده و نظارت بر سلامت دستگاههای آماده ارسال برای مشتریان