شرح شرایط گارانتی و وارانتی کولر گازی

  • اعتبار گارانتی و وارانتی پنل کولرگازی 18 ماه پس از تاریخ نصب می باشد.

  • اعتبار گارانتی و وارانتی کمپرسور کولرگازی 60 ماه پس از تاریخ نصب می باشد.
  • کولرگازی اتسیس (ATSYS) داری 10 سال خدمات پس از فروش از تاریخ تولید می باشد.
  • از تاریخ فروش کالا ، خریدار ۶ ماه مهلت نصب دارد تا کالا شامل گارانتی و وارانتی 18 ماه پنل و 60 ماه کمپرسور شود.
  • گارانتی و وارانتی دستگاهها با شرط استفاده صحیح شرایط محیطی و عدم وجود آثار ضربه ، نفوذ مایعات و اجسام دیگر داخل دستگاه و عدم دستکاری دستگاه توسط پرسنل خارج از شرکت می باشد.
  • وارانتی شامل هزینه ساعت انجام کار و تعمیرات رایگان بدون احتساب هزینه قطعه می باشد؛ هزینه قطعات جداگانه دریافت می گردد.
  • هزینه کالا و قطعات مصرفی با احتساب مدت زمان سپری شده در طی زمان گارانتی و وارانتی محاسبه و از خریدار جهت ارائه گارانتی و وارانتی دریافت می گردد.
  • در صورت تکرار خرابی غیر موجه مطابق بندهای ذیل این گارانتی و وارانتی مشتری حق عودت دستگاه را با تحویل کامل و سالم کارتن و اقلام پیوست مانند کابلهای جانبی ، لوله ، دفترچه راهنما و … مربوطه را دارد و وجه پرداختی به ایشان عودت می گردد.
  • در صورت تعلیق شرکت تعهدات ناشی از گارانتی و وارانتی دستگاه ها بمدت تعهدی که حدود 5 سال بعد از خرید می باشد به عهده مدیر تسویه شرکت یا شرکت معرفی شده در صورتجلسه تعلیق یا انحلال می باشد.
  • در طول مدت گارانتی و وارانتی در صورت بروز ایراد تکراری بیش از دو بار با حفظ شرایط ضمانتنامه ، تعویض محصول به صورت رایگان به عهده شرکت است.
  • پرداخت خسارت در صورت توقف بیش از حد کالا جهت تعمیر به صورت استاندارد و بعد از 45 روز کاری و به صورت روزانه 0.01% قیمت کل کالا محاسبه و به حساب خریدار واریز می شود.
  • در صورت بروز ایراد ذاتی در سه ماه اول تحویل کالا ، تعویض قطعه به صورت رایگان به عهده شرکت است.
  • در صورت بروز ایراد ذاتی در 24 ساعت اول تحویل کالا به خریدار ، وجه پرداختی بابت کالا به صورت کامل به حساب مشتری عودت و دستگاه تحویلی جمع آوری و به شرکت منتقل می گردد.
  • در صورت بروز ایراد فراگیر ، فراخوان جهت تعمیر و یا تعویض کالا به صورت ارسال ایمیل ، فکس ، پیامک و…. یا راه های ارتباطی معرفی شده توسط خریدار اعلام می گردد.
  • لوله کشی و عایق کاری تا 5 متر ، نصب پنل و کمپرسور در ارتفاع حداکثری 3 متر از سطح زمین ، انجام لوله کشی بین دو یونیت و اتصال کابل برق شهر به ترمینال دستگاه بعهده شرکت می باشد. (تهیه کابل تغذیه برق و اجرای آن بعهده شرکت نمی باشد)
  • در صورتی که مشتری نیاز دارد در زمان خرابی دستگاه جایگزین داشته باشد می بایست این موضوع را در زمان خرید و یا حداکثر یک هفته پس از تحویل دستگاه قبل از بروز خرابی به فروشنده اعلام تا با هزینه جزئی به عنوان بیمه داخلی پوشش دستگاه امانی در توافق با ایشان قید گردد.
  • در طول مدت گارانتی و وارانتی در صورت بروز مشکل و خرابی هزینه اعزام تکنسین جهت نصب و راه اندازی و یا انجام تعمیرات در محل مشتری و یا ارسال کالا به نزدیک ترین نمایندگی یا شرکت مادر برای تعمیرات به عهده مشتری می باشد.
  • هزینه نصب به همراه ایاب و ذهاب کارشناس برای اولین بار رایگان بوده و برای جابجایی یا سرویس هزینه طبق تعرفه دریافت خواهد شد.
  • چنانچه نحوه انشعاب ، کنتور و همچین نحوه اتصال دستگاه به کنتور برق ساختمان (سایز کابل و ظرفیت فیوز) طبق استاندارد اداره برق و شرکت سازنده نباشد؛ گارانتی و وارانتی کمپرسور ، پنل و قطعات ابطال خواهد شد.
  • نصب دستگاه توسط افراد متفرقه و غیر مجاز موجب ابطال گارانتی و وارانتی می شود.

  • نصب دستگاه در فضای نامناسب با ظرفیت کاری دستگاه موجب ابطال گارانتی و وارانتی می شود.
  • نصب دستگاه در محل غیر استاندارد و آلوده به مواد شیمیایی و اسیدی که باعث خوردگی و پوسیدگی دستگاه می شود موجب ابطال گارانتی و وارانتی می شود.
  • دستکاری یا تعمیر دستگاه توسط افراد متفرقه (افرادی بغیر از نمایندگان مجاز آرا تجهیز سیستم) موجب ابطال گارانتی و وارانتی می شود.
  • قلم خوردگی کارت ضمانت نامه و مخدوش یا از بین رفتن شماره سریال و پلاک مشخصات دستگاه موجب ابطال گارانتی و وارانتی می شود.
  • شکستگی بطور کلی یا جزء ی بدنه ، قاب ، کلید ، ریموت کنترل و سایر قطعات ظاهری ، عدم دقت در استفاده و نگهداری و همچنین خرابی های ناشی از حمل و نقل دستگاه موجب ابطال گارانتی و وارانتی می شود.
  • حوادث غیر مترقبه مانند آتش سوزی و زلزله موجب ابطال گارانتی و وارانتی می شود.

  • شارژر گاز در صورت پوسیدگی و آسیب دیدگی فیزیکی دستگاه موجب ابطال گارانتی و وارانتی می شود.

  • هزینه آهنگری جهت ساخت شاسی و ساپورت دستگاه و یا استفاده از ساپورتهای پیش ساخته شامل نصب رایگان نمی باشد.
  • آموزش رایگان در محل مشتری بدون هزینه می باشد.
  • کارت ضمانتنامه می بایست توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش شرکت آرا تجهیز سیستم تکمیل ، امضاء و سپس قسمت کوپن مخصوص شرکت پس از جدا سازی به آدرس شرکت ارسال گردد.
  • در امضاء خریدار نسبت به رضایت از نصب صحیح در پشت کارت ضمانتنامه و قسمت کوپن مخصوص شرکت الزامی است.
  • عدم درج امضاء خریدار روی کارت ضمانتنامه موجب ابطال گارانتی و وارانتی می شود.
  • مسئولیت حفظ و نگهداری کارت ضمانتنامه صرفاً به عهده خریدار می باشد و در صورت موجود نبودن کارت ضمانتنامه ، خدمات به صورت رایگان انجام نمی پذیرد و هرگونه خدمات با دریافت هزینه انجام خواهد شد.
  • کارت ضمانتنامه متعلق به مالک دستگاه بوده و بایستی نزد مالک دستگاه نگهداری شود و در صورت مفقود شدن کارت المثنی صادر نمی گردد.
  • کوپن مخصوص شرکت موجود در انتهای کارت پس از نصب به نماینده شرکت تعلق خواهد گرفت.