چارت سازمانی و مسئولیت هر بخش 

  • مدیریت : نظارت بر مجموعه عملکرد بخشها
  • واحد فروش : مدیریت فروش-بودجه-ملاقات با مشتریان-مناقصات- مدیریت اجرایی- گزارش فروش- آمارگیری
  • امور مالی : تنظیم فاکتورها-امور بانکی-حقوق کارکنان –بررسی بازپرداخت-گزارش گردش مالی شرکت
  • خدمات پس از فروش : تعمیر و انجام سرویس های داخلی و خارجی-تست وآموزش دوره های فنی
  • واحد حمل و نقل : واردات و رساندن مرسولات
  • واحد انفورماتیک : امور شبکه و نرم افزاری و اینترنتی
  • بازرگانی داخلی و خارجی : خرید و تامین دستگاهها و کالاهای مورد نیاز پروژه ها ، انبار و تولید
  • امور مشتریان : پاسخگویی به مشکلات و نیازهای مشتریان
  • واحد استاندارد : تهیه استانداردهایISO9001   و ارتقاء استانداردها
  • واحد روابط عمومی : تهیه بروشورها., نمایشگاه وجلسات و سایت و تبلیغات
  • واحد طراحی ، مهندسی و مستند سازی : تهیه پروپوزالهای فنی مناقصات،تهیه Final Book  ، تجزیه و تحلیل درخواستهای پروژه های صنعتی، طراحی و مهندسی دستگاههای سفارشی ساز
  • واحد کنترل کیفیت : نظارت بر صحت روند ساخت کالاهای سفارشی، نظارت بر سلامت کالاهای خریداری شده از شرکتهای تامین کننده و نظارت بر سلامت دستگاههای آماده ارسال برای مشتریان